sobota, 2 sierpnia 2014

Dzień 3

Udało mi się dorwać na szczęście internet więc dodaję wczorajszy bilans:

01.08.2014
Cel: 950 kcal
Kanapki z szynką - 200 kcal
Jabłko - 50 kcal
Ryba z ziemniakami - ok. 300 kcal
3 ciastka - 90 kcal
 Suma: 640/950kcal

Ćwiczenia:
Wczoraj jakoś szczególnie nie ćwiczyłam, bo porzucałam trochę oszczepem (ręce mi prawie odpadły). Ale wieczorem poszłam na basen i było naprawdę super! Wszyscy mieli super zabawę i dzisiaj znowu tam idziemy.

Dziękuję za komentarze :) Teraz biorę się za wasze blogi :*

3 komentarze:

  1. Bilans dobry, te ciastka można było odpuścić, ale grunt, że się zmieściłaś.
    Oby tak dalej! x

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny bilans, i jaki zdrowy ! gratuluje ;* wiadome, ze moglo sie obejsc bez ciastek, ale nie ma co robic dramy, spalilas je na basenie na pewno ;*
    trzymaj sie cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci idzie, świetny bilans i jeszcze sport, powodzenia dalej, dodaje do obserwowanych :) http://m-diet-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń