niedziela, 27 lipca 2014

Początek

Cześć wszystkim.

Czuję się trochę nieswojo pisząc mój pierwszy post, ponieważ nie mam pojęcia czy ktoś w ogóle go przeczyta...
Założyłam tego bloga, bo mam nadzieje, że pomoże mi on w końcu schudnąć. Zaczęło się pewnie tak jak w przypadku większości dziewczyn. Zawsze wszyscy powtarzali mi że wyglądam idealnie. Niektórzy twierdzili, że jestem nawet za chuda. Wierzyłam im, dopóki nie zaczęłam dostrzegać, że inne dziewczyny są chudsze. Szczególnie zaczęły przeszkadzać mi moje nogi, ale ostatnio zauważyłam że mój brzuch nie jest płaski. W końcu zobaczyłam, że jestem po prostu gruba.  Zaczęłam zazdrościć wszystkim tym chudym dziewczynom. Chciałam wyglądać tak jak one, ale nigdy nie mogłam znaleźć w sobie siły. Mogłam nie jeść przez dwa dni, ale potem rzucałam się na pudełko ciastek myśląc, że kilka sztuk przecież nie zaszkodzi. Dlatego teraz piszę ten post. Chce w końcu znaleźć w sobie tę siłę i osiągnąć perfekcję. CHCĘ BYĆ CHUDA

4 komentarze:

  1. http://xnewme.blogspot.com/

    widzę, że obydwie zaczynamy. pomagajmy sobie nawzajem. powodzenia kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią go przeczytałam ;) Pierwsze posty są najlepsze, można się z nich trochę dowiedzieć o osobie prowadzącej blog.
    Mam nadzieję, że uda Ci się osiągnąć cel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteśmy tu dokładnie w tym samym celu. Wierz mi lub nie, ale pisanie bloga NAPRAWDĘ pomaga, o czym będziesz miała okazję się niedługo przekonać.
    W następnym poście podaj swoje wymiary, byśmy mogły realnie się przyjrzeć Twojej figurze i oczekiwaniom!
    Pozdrawiam i czekam na więcej (dodaję do obserwowanych) :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga do perfekcji jest trudna i wyboista. Musisz uzbroić się w cierpliwość. Będą pojawiać się sukcesy i porażki. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci powodzenia. Trzymaj się chudo. Buziaki, Aga.

    OdpowiedzUsuń